Politica companiei Dr. Bronner se bazeaza pe implicarea directa si activa in proiecte de responsabilitate sociala, protectia mediului, campanii pentru pace si drepturile omului, sprijina financiar si lupta pentru cauzele in care crede.

Dr. Bronner intreprinde permanent actiuni caritabile, programe de dezvoltare a comunitatilor si cauze filantropice prin intermediul Fundatiei Dr. Bronner’s Family. In plus, in cadrul companiei se desfasoara programe care au ca scop progresul personal si responsabilitatea in business, fata de oamenii care lucreaza in companie.

O parte din actiunile initiate de Dr. Bronner in aceste directii sunt detaliate mai jos.

ACTIVISM – implicarea companiei in proiecte de responsabilitate sociala

Compania Dr. Bronner sprijina financiar si lupta pentru cauze precum: integrarea principiilor organice in domeniul ingrijirii personale, promovarea principiilor autentice Fair Trade in intreaga lume, reintroducerea la comercializare a canepei industriale in SUA, etichetarea produselor care contin organisme modificate genetic, drepturile si protectia animalelor.

Lupta pentru integrarea standardizarii pietei organice, pentru adevar si integritate

Adevaratele produse organice de ingrijire nu contin conservanti sintetici care pot irita pielea. Miscarea organica din ultimele decenii a respins folosirea intensiva a produselor de sinteza in agricultura conventionala si procesarea alimentelor, recunoscand avantajele metodelor si materiile prime traditionale care vor duce la o mai buna calitate a solului, a mediului precum si a sanatatii consumatorilor. Notiunea de „integritate organica” in ingrijirea personala inseamna folosirea in compozitia produselor de intretinere doar a ingredientelor certificate organic, minim procesate, in concordanta cu Programul National Organic USDA, program care asigura si integritate organica a produselor alimentare.

Implicarea companiei Dr. Bronner in etichetarea produselor care contin organisme modificate genetic

Angajamentele privind agricultura sanatoasa si sustenabila, responsabilitatea corporatiilor si drepturile consumatorilor, fac parte din misunea asumata de Dr. Bronner, aceea de a pune in practica principiile sociale si ecologice care transmit filosofia lui Emanuel Bronner expusa si pe ambalajul renumitelor sapunuri. In ultimii ani Dr. Bronner a sprijinit mai multe actiuni care cereau etichetarea alimentelor provenind din organisme modificate.

Compania Dr. Bronner cere transparenta totala in etichetarea alimentelor, consumatorii trebuind sa devina constienti de modul secret in care companiile din industria chimica modifica hrana noastra. Dr.  Bronner isi doreste sa educe publicul despre importanta etichetarii obligatorii a OMG si incurajeaza pe oricine sa doneze, sa faca munca de voluntariat si sa se implice in actiunile care cer etichetarea alimentelor care contin OMG.

Canepa industriala – o alternativa sustenabila

Dr. Bronner foloseste uleiul de canepa in toate sapunurile datorita continutului bogat in acizi grasi esentiali care fac ca sapunul sa produca spuma catifelata, care nu usuca pielea. Uleiul de canepa este folosit si in lotiuni si balsamuri. Canepa are un numar remarcabil de utilizari, iar compania Dr. Bronner sprijina folosirea acesteia in agricultura, productie si comert. In anul 2001, in SUA, in urma unor reglementari, comercializarea canepei industriale a fost scoasa in afara legii. Familia Bronner sprijina in cadrul Vote Hemp si HIA departamentele juridic, de media si promovare, dezvoltare a comunitatilor si lobby in efortul de a reintroduce in comercializare canepa industriala.

Fair Trade pentru fermierii si muncitorii din lume

In 2006 Dr. Bronner s-a angajat sa achizitioneze materiile prime din surse certificate Fair Trade din intreaga lume care asigura preturi corecte, salarii si beneficii sociale pentru fermieri, muncitori si familiile acestora. Ingredientele din produsele Dr. Bronner sunt certificate Fair Trade de organizatia mondiala Fair for Life.

Drepturile animalelor, atentia pentru mediu si sanatatea noastra

La faptul ca Dr. Bronner produce sapunuri de cea mai buna calitate, certificate vegan (fara ingrediente animale) iar produsele nu sunt testate pe animale (fapt dovedit prin logo-ul „leaping bunny”), putem adauga si implicarea companiei Dr. Bronner in apararea drepturilor animalelor, in imbunatatirea conditiilor in care acestea traiesc in ferme precum si in promovarea tranzitiei catre folosirea de alimente mai sanatoase, din surse sustenabile.

FILANTROPIE – Implicarea companiei in cauze filantropice

Inca de la infiintare, actiunile caritabile au fost o parte importanta a misiunii companiei Dr. Bronner. Pe masura ce compania crestea profitul era impartit, din ce in ce mai mult, cu cei ce au nevoie in scopul de a sprijini persoane si organizatii care ajuta la dezvoltarea comunitatilor in lume.

A fost infiintata Fundatia Dr. Bronner’s Family care actioneaza pe plan local dar si international. Aproape toate veniturile companiei care nu sunt necesare pentru dezvoltare devin contributie la cauze caritabile, sociale si de mediu precum si la programe de dezvoltare a comunitatilor.

Compania Dr. Bronner redirectioneaza o parte din profit pentru a sprijini proiecte de dezvoltare care imbunatatesc viata oamenilor. Printre exemple am putea include constructia de scoli in Mexic, orfelinate in Haiti si China, sprijinirea proiectelor de agricultura organica.

RESPONSABILITATEA IN BUSINESS – fata de oamenii care lucreaza pentru companie

Compania Dr. Bronner recunoaste rolul esential al angajatiilor in fiecare departament al companiei si se mandreste cu modul in care ofera beneficii si avantaje. In cadrul companiei Dr. Bronner responsabilitatea sociala a corporatiilor este mai mult decat un termen la moda. Incepand cu produsele, trecand prin canalele de distributie, la implicarea companiei in actiuni in care crede, actiuni de caritate, relatia cu angajatii, in toate acestea Dr. Bronner adopta valori care sa duca la progres in toate detaliile activitatii.

Veniturile totale ale celui mai bine platit post de conducere este limitat la maxim 5 salarii minime din companie. Compania directioneaza 15% din venitul anual al unui angajat catre fonduri de pensii. Angajatii primesc bonusuri de pana la 25% din venitul anual precum si o asigurare de sanatate pentru ei si familie.

In cadrul companiei se desfasoara programe care au ca scop dezvoltarea si progresul personal, pentru crearea unui mediu sanatos pentru angajati care sa ii ajute sa prospere si sa fie mandri de contributia lor la viata comunitatii.